6/3/13

DONES I MÉS DONES


Aquesta setmana, acompanyada de poesia i llibres, d’amics i sorpreses encara li queda demà per continuar enverinant-me de poemes.

El dilluns a Manuel vaig estar rodejada de dones compromeses amb el seu poble, escoltaven els poemes i no podien reprimir les seues experiències, després callaven per escoltar-ne més i no dubtaven en demanar més poemes, el goig em recorria la veu.  





Ahir dimarts junt a Begonya Pozo i Bibiana Collado recitant en la llibreria Primado vaig tornar a sentir vibrar les paraules  que abans de pronunciar-les ja havien pres cos als poemes de les meues companyes.

 
 Demà m’espera un altre repte junt a Susanna Lliberós, Rosa Roig i Bibiana Collado. I sent i tinc l’emoció apegada molt endins, tornar als poemes escrits amb un jo femení  per configurar-me  i construir-me de nou, nuga un fil que em travessa i em prem.     Que demà, la meua veu en siga testimoni !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada